وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

وردپرس چیست

وردپرس محبوب‌ترین پلت فرم ساخت وب‌سایت در جهان است. وب‌سایت WordPress.org می‌گوید: (وردپرس یک نرم‌افزار متن باز است که می‌توانید از آن برای ایجاد یک وب‌سایت، وبلاگ یا برنامه زیبا استفاده کنید.) نرم افزار اصلی وردپرس ساده و قابل پیش بینی است، بنابراین می‌توانید به راحتی شروع به کار کنید. به‌طور شگفت‌انگیزی وردپرس توسط 43.3 درصد از کل وب‌سایت‌های موجود در اینترنت و 65.3 درصد از تمام وب‌سایت‌های دارای سیستم مدیریت محتوای شناخته شده (CMS) استفاده می‌شود.

وردپرس چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزاری که استفاده از آن بسیار آسان است، تقریباً هر کسی می‌تواند با موفقیت یک وب سایت منحصر به فرد و حرفه‌ای برای تجارت، وبلاگ یا نمونه کار خود ایجاد کند. همچنین وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما امکان میزبانی و ساخت وب سایت را می دهد. وردپرس شامل معماری پلاگین و همچنین یک سیستم قالب است، پس می توانید هر وب سایتی را متناسب با وبلاگ، تجارت، نمونه کارها یا فروشگاه آنلاین خود سفارشی کنید. وردپرس برای ما طراحی سایت بدون کد نویسی را فراهم کرده است.

چرا وردپرس را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

چرا وردپرس را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

 طراحی سایت وردپرس به مراتب راحت‌تر از طراحی سایت با کدنویسی است و شما به آسانی می‌توانید طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید و درآمد بالایی را داشته باشید. از طرف دیگر صاحبان کسب و کار زیادی توانسته‌اند به وسیله طراحی سایت با وردپرس از هزینه هنگفت در امان بمانند. همچنین شما به راحتی می‌توانید نرم‌افزار متن‌بازی مثل وردپرس را گسترش دهید و تغییرات مختلفی را روی آن اعمال کنید. در وردپرس دیگر نیازی نیست که برای بارگذاری تصویر کد بنویسید و همچنین برای طراحی قالب هم نیازی به کد ندارید. فقط قالب را برای خودتان شخصی سازی می‌کنید.

بیش از یک سوم کسب و کارها و وبلاگ‌های کوچک از وردپرس استفاده می‌کنند. 

مزایای استفاده از وردپرس برای صاحبان کسب و کار:

راه اندازی سایت وردپرس دارای مزایای زیادی است که ما در اینجا چند مورد را ذکر می‌کنیم.

1) وردپرس رایگان است:

شما هزینه‌های دیگری خواهید داشت، اما خود نرم افزار وردپرس رایگان است و می‌توانید در صورت نیاز آن را تغییر دهید!

2) نرم افزار متن باز:

این بدان معنی است که نرم افزار رایگان است و شما با هیچ میزبان خاصی، توسعه دهنده وب یا آژانس طراحی وب گیر نمی‌کنید.

3) مقیاس پذیری از طریق پلاگین ها:

مقیاس‌پذیری از طریق افزونه‌ها به این معنی است که شما هرگز از وب سایت وردپرس خود پیشی نخواهید گرفت و می‌توان آن را برای انجام تقریباً هر کاری توسعه داد.

4) قابلیت سفارشی سازی از طریق تم:

قابلیت سفارشی‌سازی به این معنی است که با هزاران تم ممکن و با کمک یک شرکت طراحی وب‌سایت وردپرس، وب‌سایت شما می‌تواند هر طور که می‌خواهید به نظر برسد.

5) سئوی عالی:

خارج از جعبه، وردپرس برای موتورهای جستجو بهتر از Wix، Weebly، SquareSpace یا سایر سیستم عامل‌های CMS بهینه شده است.

در کل طراحی سایت با وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان سایت خود را طراحی کنید.

ضرورت استفاده از وردپرس چیست؟

وردپرس دنیایی را ایجاد می کند که در آن ساخت و مدیریت وب سایت تجاری شما به راحتی امکان پذیر است. امکانات با رابط کاربر پسند، اکوسیستم پلاگین قوی، انجمن و غیره بی حد و حصر است. در اینجا ضرورت طراحی سایت با ورپرس را بیان می‌کنیم.

1) میزبانی آسان است:

وردپرس را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مختلف میزبانی کرد و بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب نصب آسان با یک کلیک را برای وردپرس ارائه می‌دهند. این امر راه‌اندازی و مدیریت وب‌سایت شما را آسان می‌کند.

2) طیف گسترده ای از تم‌ها:

تم‌های وردپرس تغییرات طراحی آسانی را ارائه می‌دهند، اما سفارشی‌سازی به دانش PHP و CSS نیاز دارد. سازندگان تم سفارشی‌سازی کامل را بدون کدنویسی ارائه می‌دهند. افزونه‌ها یا تم‌ها، سفارشی‌سازی هدرها، پاورقی‌ها، طرح‌بندی پست‌های وبلاگ، صفحات آرشیو و غیره را امکان‌پذیر می‌سازند.

3) مدیریت محتوای ساده:

افزودن محتوا به وب سایت وردپرس سریع و ساده است. رابط بصری به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی یا تخصص فنی، پست های وبلاگ، صفحات و محتوای چندرسانه ای ایجاد و منتشر کنید.

4) پشتیبانی قوی از جامعه:

وردپرس دارای یک جامعه بزرگ و فعال از توسعه دهندگان، طراحان و کاربرانی است که در توسعه آن مشارکت دارند و پشتیبانی ارائه می‌دهند. انجمن‌های آنلاین، آموزش‌ها و منابع متعددی برای کمک به شما در مورد هر گونه سوال یا مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید وجود دارد.

به طور کلی، وردپرس یک پلتفرم کاربرپسند و انعطاف پذیر برای ساخت وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند و آن را به یک انتخاب عالی برای مشاغل و افراد به طور یکسان تبدیل می‌کند.

چرا آیکو وب را برای ساخت سایت وردپرس انتخاب کنیم؟

شرکت آیکو وب دارای افراد مجرب در زمینه طراحی سایت وردپرس است. شرکت ما سایت وردپرسی شما را براساس سلیقه و خواست شما طراحی می‌کند و یک سایت حرفه‌ای با امکانات کامل را به شما ارایه می‌دهد. ما با نصب افزونه و تغییر دادن ظاهر سایت به شما یک سایت زیبا که توجه مخاطب را به خودش جذب می‌کند طراحی می‌کنیم. شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت وردپرسی با شرکت آیکو وب نمونه کارهای ما در این زمینه را ببینید و با ما تماس بگیرید و درخواست‌های خود را مطرح کنید تا براساس خواست شما و به صورت اصولی سایت شما را طراحی کنیم.

هزینه راه اندازی وب سایت وردپرس چقدر است؟

یکی از دغدغه‌هایی که در زمان طراحی سایت برای شما پیش می‌آید قیمت طراحی سایت است. هزینه طراحی سایت وردپرسی بستگی به عوامل مختلفی دارد. این قیمت براساس خواست شما محاسبه می‌شود. این هزینه براساس کیفیت، واکنش‌گرا بودن و کیفیت کد نویسی از سایتی به سایت دیگر مختلف است. شما می‌توانید با بررسی نمونه کارهای هر شرکت سفارش خود را به شرکت با تجربه و کاربلد بسپارید.

همانطور که بیان کردیم طراحی سایت با وردپرس دارای مزایای زیادی است و شما می‌توانید وب‌سایت خود را به بهترین نحو ممکن با وردپرس طراحی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت وردپرسی خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید که دارای نمونه کارهای قوی در این زمینه باشند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن‌باز و رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های خود را ایجاد و مدیریت کنند. این سیستم با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP و پایگاه‌داده MySQL ساخته شده و دارای هزاران قالب و افزونه است که قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد.

 

وردپرس به دلیل سادگی در استفاده، قابلیت‌های گسترده، تنوع بالای قالب‌ها و افزونه‌ها، و پشتیبانی از زبان‌های مختلف بسیار محبوب است. همچنین، جامعه فعال و بزرگ کاربران و توسعه‌دهندگان، پشتیبانی و منابع آموزشی زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما به صورت 24/7 اماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند فقط کافیه با شمارهای زیر تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با ما ذر ارتباط باشید در اسرع وقت جوابگو خواهیم بود.

مشاوره طراحی سایت آیکو

مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت

تماس با پشتیبانی آیکو

مشاوره طراحی سایت آیکو